تصویر موجود نمیباشد
شبکه خدمات

خدمات پس از فروش

  - خدمات قبل از فروش : 

1-    کارشناسی و بازدید حضوری از محل
2-    بررسی کابل کشي قبلي موجود در محل مشتري جهت اطمينان از مناسب بودن سيم کشي براي نصب ups  
3-     بازدید و ارائه پیشنهاد جهت اجرای کابل کشی ورودی و خروجی دستگاه یوپی اس 
4-    تحویل و نصب و راه اندازي  توسط کارشناسان مجرب واحد پشتیبانی

 

  • گارانتی و خدمات پس از فروش : 

کلیه محصولات این شرکت از یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش فاراتل و دلتا برخوردار می باشند . 
 واحد پشتیبانی و  خدمات پس از فروش به محض اعلام خرابی از جانب مشتری با تشکیل پرونده و ثبت ایراد ، اقدام به پیگیری تلفنی و حضوری می نماید ، البته به دلیل تجهیز کلیه یوپی اس های به نمایشگرهای LCD  و مدارات حفاظتی کامل عیب یابی تلفنی با پرسش های اولیه امکان پذیر بوده و در اغلب موارد منجر به مراجعه حضوری نمی گردد . 
بدیهی است در صورت عدم رفع اشکال ، کارشناسان این واحد با مراجعه حضوری در کوتاهترین زمان  به محل مشتری اقدامات لازم جهت تعمیر و رفع عیب را انجام خواهند داد . 
 شرکت کام نت با آموزش نمایندگان مجرب در استان های مختلف ، نیاز های مشتریان خارج از تهران و در سطح کشور را نیز مرتفع می نماید .  


                                                                           سرویس دوره ای رایگان محصولات فاراتل

     

    -  مزایای سرویس و نگهداری 

يكي از بهترين راههاي حفاظت از سرمايه‌گذاري مشتريان، گنجاندن يك قرارداد سرويس همراه با خريد يو پي اس مي‌باشد
تعميرات پيشگيرانه منظم مي‌تواند به تشخيص تعداد زيادي از مشكلات، پيش از جدي شدن آنها و ايجاد هزينه ‌هاي اضافي منجر شود. در واقع تحقيقات نشان مي‌دهند كه تعميرات پيشگيرانه منظم از تجهيزات براي حصول حداكثر كارايي حياتي است. مطالعات نشان مي‌دهند كه تعميرات پيشگيرانه متعارف مي‌توانند موجب كاهش موثر زوال يو پي اس باشد.
طی مطالعات انجام شده در سال 1390درباره علل ريشه‌اي كاهش بار، روشن مي‌كند كه مشتري‌هايي كه از مزيت تعميرات پيشگيرانه استفاده نمي‌كنند، دو برابر مشترياني كه از مزيت تعميرات پيشگيرانه استفاده مي‌كنند، دچار خرابي
 يو پي اس مي‌شوند. يو پي اس‌ها ادوات پيچيده‌اي هستند كه چندين كار تنظيم توان بحراني و عملكرد تامين پشتيباني را انجام داده و در معرض خرابي هستند. بدون تعميرات مناسب، تمامي يو پي اس‌ها بالاخره زودتر از عمر مفيدشان دچار نقص خواهند شد.
يك قرارداد برنامه منظم و مناسب تعميراتي توسط پرسنل مجرب و مجهز مي‌تواند خطر خرابي را به حداقل برساند.
به منظور بهترین کارآیی دستگا ههای الکترونیکی و سیستم های صنعتی و همچنین یو پی اس و برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم های موجود و برای پیشگیری از خرابی دستگاه یو پی اس و مشکلات مربوط به تعمیرات آن و نداشتن سیستم برق اضطراری در زمان تعمیر بهترین روش برای جلوگیری از موارد موجود سرویس دوره ای سیستم های یو پی اس می باشد
بخش خدمات پس از فروش شرکت کام نت به عنوان یکی از بازوهای قدرتمند شرکت فاراتل نقش بسیار کلیدی در برآورده نمودن خواسته های مشتریان در زمینه خدمات، نصب و تهیه دستگاههای فروخته شده به مشتریان را  دارد. یکی از اهداف مهم خدمات پس از فروش شرکت کام نت کم کردن زمان سرویس دهی به مشتریان در راستای بالا بردن رضایت آنها می باشد


** لطفا توجه فرمایید .

اگر یو پی اس  به طور متوسط 10 بار در سال دچار مشکل شود، و تعمیر آن هر بار به طور میانگین 8 ساعت به طول انجامد، ضریب اطمینان یو پی اس برابر با 99% بوده یعنی متوسط زمان در دسترس نبودن دستگاه در طول سال 80 ساعت می باشد.
در دسترس نبودن یو پی اس = آسیب های سخت افزاری - از دست رفتن اطلاعات و غیر قابل استفاده بودن بعضی از دستگاهها بدلیل آسیب های وارد شده.

عوامل ایجاد مشکل برای یو پی اس ها :  1) محیط پر گرد و غبار   2) خورنده ها و آلوده کننده ها   3) رطوبت بالا        4) لرزش محیطی   5) زمین لرزه   6) ضعف در تولید و توزیع برق منطقه ، کارگاه ، کارخانه و ...
در صورت عدم سرویس و یا تعویض یک عدد باطری در دوره سه ماهه = خراب تمام باطریها ! 
در صورت عدم سرویس و یا تعویض قطعه مستهلک در دوره سه ماهه = 40% افزایش آسیب رسیدن به دستگاه

 

 


  هوشمند سازی ساختمان SMART HOME - BMS


         

 ** کارشناسان فنی ما با در نظر گرفتن نیاز ، سبک زندگی و بودجه شما و نیز با نگاهی به آینده بهترین پیشنهاد را به شما ارائه می نمایند.

 
  • خدمات بعد از فروش، گارانتی و پشتیبانی

         کلیه تجهیزات ارائه شده توسط شرکت کام نت دارای 18 ماه گارانتی تعویض می باشند .


  • یکی از مهمترین مراحل پایانی کار، ارائه ضمانتنامه ها و اسناد و مدارک لازم جهت حصول اطمینان مشتریان از عملکرد صحیح سیستم و ارائه به موقع و درست خدمات گارانتی، بازدیدهای دوره ای و خدمات بعد از فروش تجهیزات، بعد از تکمیل پروژه می باشد.
  •  بعد از پایان یافتن بازدیدهای دوره ای و زمان ضمانتنامه قطعات، تیم فنی کام نت، آماده ارائه خدمات تعمیر و نگهداری به شما مشتریان محترم خواهد بود.
  •  تجهیزات مصرفی بین سه تا پنج سال گارانتی تعمیر و تعویض داشته و شرکت خود را موظف به ارائه خدمات بعد از فروش تا ده سال بعد از نصب و راه اندازی سیستم می داند.
 

 
   

                                لطفا جهت اطلاع از نحوه قرارداد و توضیحات بیشتر با بخش فروش تماس حاصل فرمایید .
                                                                             
                                                                           تهران   :          4930863 - 0912
                                                             کرج     :         -36673301 - 026

شرکت زم زم
بانک ملت
شهرداری تهران
دانشگاه آزاد
دانشگاه پیام نور
حلوای عقاب
سازمان مدیریت پسماند
شهرداری کرج
سازمان سنجش
کام نت
آبفای کرج
فدراسیون کشتی
اکتوور کوو
آموزش و پرورش